poniedziałek, 24 listopada 2008

joqz 2

Trzech gości którzy ukończyli wyższe uczelnie zastanawia się jak się
pozbyć teściowych.
facet po Polibudzie:
- Kupie jej samochód, pogrzebię przy nim trochę, poprzestawiam i stara
purchawa rozbije się na drzewie.
gość po Akademii Medycznej:
- Skombinuję arszenik i sypnę jej do żarcia
absolwent Akademii Rolniczej:
- Kupie całą paczkę ibubromu, przeżuję wszystkie tabletki, ulepię z
nich jedną dużą, wysusze w mikrofalówce i położę na stole...
Dwaj pozostali: - I co?
- jak to co? Ona wejdzie do pokoju, powie: "Ojej, jaka wielka tabletka
ibupromu!", a ja wyskoczę z szafy i ją siekierą w plecy!

*
<null> LaDziK na jaki profil dostales sie do LO?
<LaDziK> chumanistyczny

*
<absinth> omg
<absinth> moj stary przeszedl cale call of duty
<misiek> co w tym zlego lub dziwnego?
<absinth> ta, ale on w przedostaniej misji sie mnie pyta czy mozna
colta na inna bron zmienic

*
<maika> no kur... 2 dostałam z egzama, moj indeks stracił cnote ;(
<tonto> patrzac pod tym kątem to moj indeks jest niezłą szmatą...

*
<marian> Na 10 spytanych dziewczyn na korytarzu w mojej szkole "Czy
zrobi mi loda" 8 ze zdziwieniem odpowiedzialo "Tutaj?!"

*
<arqan> ja nie jade ci po starych skurwysynu

*
Jedzie kierowca nową BeeMką, a że auto dobre to pruje 120... 160...
nagle z za zakrętu wyłania się furmanka i rozpierdziuuuu, kierowca nie
wyrobił i zajebał..! Wysiada z auta, patrzy - konie zmasakrowane, no
to je dobił, żeby się nie męczyły. Podchodzi do bacy z strzelbą w
dłoni i pyta:
-Baco, jak z Wami?
Na to baca, przykrywając urwane obie nogi:
-Nawet mnie kurwa nie drasnęło!

*
Wybór miss. Wchodzi jury po naradzie.
"Ty , ty, ty i ty" wskazując palcami.
"I jeszcze ja, i jeszcze ja" - odzywa się inna
"NO, i jeszcze ty... Wypierdalać!"


*
Leci komar przez las i krzyczy:
-ajajaj, ajajaj
Na swoje drodze spotyka biedroneczke i biedronka sie go pyta:
- komarku, co się stało?
na co komar:
- chciałem wyruchać świetlika a trafiłem na peta

*
jedzie sobie dwóch arabów samochodem. nagle jeden mówi do drugiego.
- stary, wysadz mnie pod ambasądą..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz