poniedziałek, 24 listopada 2008

drogi kubusiu!

Ten list jest w 100% autentyczny, został wysłany do producenta soków
KUBUŚ

"Drogi Kubusiu !

Chciałem Ci w tym liście serdecznie podziękować za te wspaniałe
promocje,dzięki którym dzieci mogą się bawić wysyłając do Ciebie
etykietki z soków, w zamian za co otrzymują drobne upominki.

I tak kilka miesięcy temu moja córka skusiła się na Kubusiowy
Plecaczek. Wszystkie pieniążki, które dostawała wydawała na te Twoje
zagęszczane soczko smrodki licząc na to, że kiedy wyśle założoną
ilość etykiet otrzyma obiecany Plecaczek z Twoją sympatyczną mordką.

Trzeba było zobaczyć jej zawiedzionądziesięcioletnią minkę kiedy
zamiast plecaczka otrzymała w liście Przygodową Bandankę z
rozbrajającym wyjaśnieniem, że Plecaczki się skończyły. Tak więc
puchaty skurwysynu chciałem Ci napisać,że Jebaną Przygodową Bandankę
możesz sobie z całym tym twoim posranym działem marketingu wsadzić w
dupę, bo nie mam szacunku dla kogoś kto oszukuje dzieci.

Mam nadzieję, że spotkają cię wszelkie możliwe przykrości a
najlepiej,żeby przez tysiąc i jedną noc ciebie i tego chuja co
wymyślił tę promocję rżnął Alibaba i czterdziestu nieogolonych
rozbójników. Choć znając branżę reklamową obawiam się, że mogłoby to
wam się spodobać.Powinieneś też zmienić imię - zamiast Kubuś - Kuba
rozpruwacz (dziecięcych portfeli. Moja córka jest zbyt młoda żeby
cię pożegnać w jedyny dopuszczalny w tej sytuacji sposób...Pierdol
się Kubusiu...idziemy do Pysia.

Z poważaniem
ByłyKlient

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

51 year-old Social Worker Thomasina Wyre, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Flying. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 250 GT. odniesienie

Prześlij komentarz