sobota, 10 września 2011

narkotyki !!!


11 komentarzy:

ośrodek leczenia uzależnień pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Adrian Moczyński pisze...

Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam

Anna Barańska pisze...

Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny artykuł.

Adrian Moczyński pisze...

Ciekawie opisany temat. Pozdrawiam.

Przemysław Tolewski pisze...

Myślę, że z narkotykami to raczej nie ma żartów i jeśli mamy z nimi problem to należy jak najszybciej działać. W takim wypadku ja na pewno zgłosiłbym się na detoks do https://detoksfenix.pl/ aby już nie mieć z nimi nic wspólnego.

Karolina Zarębska pisze...

Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

Dagmara Fafińska pisze...

Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

Anonimowy pisze...

55 year old Sales Associate Brandtr Tolmie, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Kite flying. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Sportvan G30. Polecane do przeczytania

Anonimowy pisze...

53 year old Information Systems Manager Esta O'Hannigan, hailing from Langley enjoys watching movies like Death at a Funeral and Gambling. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta. moja odpowiedz

Anonimowy pisze...

47 years old Financial Analyst Gerianne Ertelt, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Skydiving. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Ferrari 275 GTB/4. aktualnosci

Wojciech Roszkowski pisze...

Od dłuższego czasu borykałem się z problemami osobistymi, które zaczęły negatywnie wpływać na moje codzienne życie. Zdecydowałem się szukać pomocy i trafiłem na https://www.terapiapoznan.pl/. Spotkania z psychologiem były dla mnie przełomem. Dzięki profesjonalnej pomocy udało mi się znaleźć nowe perspektywy i rozpocząć drogę do lepszego samopoczucia. Serdecznie polecam każdemu, kto potrzebuje wsparcia.

Prześlij komentarz